Assalamualaikum my name is nur atirah~~ 안녕하세요 사람들!!내 이름 아티랗 입니다~~많이 사랑해주세요! 화이팅!!!!! do read do follow ok?

Monday 1 July 2013

day to remember


 
Last friday my friend i went to Cameron Highland .
we went there and we are very happy together.
after sampai di camping site we dirikan khemah,
khemah didirikan oleh Sofia because she berpengalaman
and i tolong my other friend dirikan khemah


due the suhu sejuk they even  burned their tangan untuk panaskan badan ..haha


i as the leader of my group kene lah masak untuk kuncu kuncu ku
haha
nasib baik la my other friend semua rajin rajin belaka so semua kerja jadi senang belaka
janji kenyang ~
cuaca di camping site tuh sejuk kot
cakap je keluar la kepul kepul asap
waktu malam memang sejuk ,,
try bayangkan
malam tu aku nak cuci muka and i put la my cream on my hand and put some water on it and my cream keras~~ gila kau aku nak cuci macam mana~~
berminyak kulit aku masa kem tu
sebab tu la aku tak berapa suka kalau diaorang nak snap gambar aku masa dekat sana
maklum la muka dah la tak berapa nak cantik 

Next day
we went for hiking
We have been climbing for about 9 hours.
Gunung Brinchang very cool.

Dah macam dekat korea dah
and aku terlupa mahu bawa itu sweater ~~
kawan yang lain all bawa

here the picture
i took all this picture from my friend because i dont have any of it
my camera out of battery
 
 







here my memori with my kawan



i dont have any picture with my other friend
because my camera out of bat
but kalau tidak ada gambar tak bermakna aku akan lupa segala memori ini
haha~~

No comments:

Post a Comment