Assalamualaikum my name is nur atirah~~ 안녕하세요 사람들!!내 이름 아티랗 입니다~~많이 사랑해주세요! 화이팅!!!!! do read do follow ok?

Thursday 11 July 2013

Dugaan Di Bulan Ramadhan


Bismillah...
i really hate 'it' ..everything benda itu do i really benci it,, biasa la tu orang selalu kata yang kalau kita benci kan sesuatu itu semua perkara yang benda itu lakukan itu semua akan kita pandang buruk and judge benda itu teruk -teruk. tapi kalau benda itu tak mengada ngada and tak show off dia punya stuff tak la orang akan benci dia. dari kisah cinta dia,  hidup dia . semua nya nak show off.. nak kata iri hati , memang tidak sama sekali. but really lega sebab aku tidak hidup seperti gaya hidup dia, walaupun dia ada segala-galanya tapi aku rasa aku lebih sempurna sebab aku pandai menjaga adab pergaulan dan tak semudah mudah nak jual harga diri.

memang kalau nak di buka kan kembali buku aku yang lepas memang aku banyak  buat hilaf dan alhamdulillah pengalaman aku mengajar aku supaya menghargai harga diri sebagai seorang perempuan.
memang manusia boleh berubah tetapi janganlah sampai terhantuk baru nak terngadah.
Sometime rasa macam menyesal jugak kenal dia, tapi nak buat macam mana dia dah pilih jalan hidup macam tu,
aku hanya mampu untuk melihat dan memberi nasihat .
nak cakap lebih nanti mula lah update status macam macam 

aku just harap ia berubah and jangan datang kat aku dan kawan kawan aku bila dia dalam masalah.
tapi kalau masa itu dia baru nak menyesal aku akan hanya akan pergi cakapa kat dia baik kau update status kau banyak banyak mana tahu kalau kalau FB tu boleh membantu.

i just hope that dia akan berubah dan buang sikap  yang dah macam apa dah tu .
jangan nak malukan keluarga agama dan kawan kawan yang ada sekeliling dia~

wooo dah macam buat iklan dah~~
dugaan di bulan puasa..
bulan ramadhan yang mulia ini memang semua syaitan tak ada so kalau perangai dia terok jugak memang bukan syaitan la tapi dia sendiri punya true colour ~
 




No comments:

Post a Comment